Frøya satser utenfor parketten
- Skrevet
- Nyheter
Frøya Basket har knyttet til seg Nicholas Noreng som markeds-og medieansvarlig i et neste ledd for å fortsette klubbens utvikling.
Med flere prosjekter og god sportslig utvikling som klubb det siste året har nå klubben et ønske om å satse videre utenfor banen. Det neste steget for klubben er videre satsning på marked og media. Her har klubben knyttet seg til Nicholas Noreng som jobber med dette allerede hos Åsane Fotball Damer, og nå skal han jobbe hos begge klubber denne sesongen.
– I en mer og mer digital verden ser vi behovet for å gjøre klubben mer synlig og attraktiv. Samtidig ønsker vi å profesjonalisere markedsbiten både for eksisterende og nye samarbeidspartnere, sier styremedlem, Alexander Løseth.
Noreng har allerede vært involvert i Frøya Basket i fjorårssesongen. Noen kamper ut i sesongen ble han leid inn som fotograf på hjemmekampene, og bildene hans henger allerede rundt om i Frøya Arena.
– Jeg har allerede vært inne med Frøya i en sesong og har trivdes veldig godt i klubben. Når det ble snakk om dette var jeg aldri i tvil om at jeg hadde lyst til å være med å bygge Frøya Basket videre, sier Nicholas Noreng.